Tag Archives: Simkad Percuma

Promosi Celcom menipu Part 3

Saya dah ceritakan 2 part promosi celcom menipu. Itu semua pengalaman saya. Kali ini saya akan ceritakan pengalaman orang lain pula tentang promosi celcom menipu. Saya harap, setiap post berkaitan promosi celcom menipu ni dapat di jadikan pengajarang bagi semua orang di Malaysia.

Kedua-dua part tentang promosi celcom tu lebih kepada promosi oleh ejen celcom di tepi jalan atau di gerai-gerai celcom. [...]

Promosi Celcom menipu Part 2

Saya ada kongsikan tentang promosi celcom yang banyak menipu sebelum ni. Menipu bukan ciri-ciri lelaki kacak ya kawan-kawan. Kali ni saya akan sambung promosi celcom pengalaman kedua saya.

Promosi celcom menipu pengalaman kedua saya ni di kira baru juga berlaku pada saya. Jadi kes ni memang masih segar di ingatan. Kali ni, anda akan lihat cara ejen celcom promosi produk dorang.Anda mungkin [...]

Promosi Celcom menipu Part 1

Perkongsian ini bukannya nak marah atau salahkan sesiapa. Ini cuma peringatan dan pemberitahuan bagi promosi celcom banyak menipu dan semakin kurang kacak. Saya pun mula-mula tak nak juga kongsikan tentang promosi celcom banyak menipu ni. Tapi kerana permintaan dari beberapa pengguna yang dah terkena berharap saya dapat kongsikan hal ini. Lelaki kacak mesti bantu kan.

Sebelum tu, saya nak minta maaf [...]