Promosi Celcom menipu Part 2

Saya ada kongsikan tentang promosi celcom yang banyak menipu sebelum ni. Menipu bukan ciri-ciri lelaki kacak ya kawan-kawan. Kali ni saya akan sambung promosi celcom pengalaman kedua saya.

Promosi celcom menipu pengalaman kedua saya ni di kira baru juga berlaku pada saya. Jadi kes ni memang masih segar di ingatan. Kali ni, anda akan lihat cara ejen celcom promosi produk dorang.Anda mungkin [...]

Promosi Celcom menipu Part 1

Perkongsian ini bukannya nak marah atau salahkan sesiapa. Ini cuma peringatan dan pemberitahuan bagi promosi celcom banyak menipu dan semakin kurang kacak. Saya pun mula-mula tak nak juga kongsikan tentang promosi celcom banyak menipu ni. Tapi kerana permintaan dari beberapa pengguna yang dah terkena berharap saya dapat kongsikan hal ini. Lelaki kacak mesti bantu kan.

Sebelum tu, saya nak minta maaf [...]

Broadband SKMM celcom sim prepaid (pengalaman pengguna)

Sim prepaid broadband SKMM celcom ni, sedar tak sedar saya dah guna lebih sebulan. Saya beli sim ni tanggal 31 Januari 2012. Saya mula gunakan dan aktifkan sim ni pada 11 atau 12 Februari 2012. Ini di sebabkan ketiadaan broadband dan saya malas nak gunakan telefon saya sebagai broadband.

Jadi sebelum ni saya ada kongsikan command Sim prepaid broadband SKMM celcom, kali [...]

Tip bila plan BIS Blackberry Tolak Kredit dan Makan Kredit

Sebelum ni ada kongsikan plan BIS Digi makan kredit pengguna yang selalu tolak kredit dan makan kredit pelanggan. Tetapi di perkongsian itu juga, terdapat insan yang pemurah memberikan penyelesaian masalah tersebut. Rahman Sallehin telah memberikan kebenaran cara penyelesaian masalah Blackberry tolak kredit. Thanks bro.

Apa yang di kongsikan hanya dari komen perkongsian plan BIS Digi tolak kredit tu saja. Ada la edit [...]